استقبال گروه های دانشجویی و دانش آموزی از جشنواره تجسمی فجر بازگشت Back
استقبال گروه های دانشجویی و دانش آموزی از جشنواره تجسمی فجر
به گزارش ستاد اطلاع رسانی یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، طی روزهای گذشته استقبال قابل ملاحظه ای از بخش طوبای زرین یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر که این روزها در موسسه فرهنگی هنری صبا برپاست از سوی گروه های مختلف، خصوصا جوان ها صورت گرفت.
گروه های دانشجویی از دانشکده ها و دانشگاه های هنری کشور و همچنین گروه های پسران و دختران از هنرستان هنرهای زیبای از جمله بازدید کنندگان قابل توجه این بخش طی روزهای گذشته بودند. 
در فضای نمایشگاهی یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر این امکان فراهم شده است تا در صورت بازدید گروهی، راهنمایی فضای هنرهای تجسمی در این رویداد را تشریح کند و به پرسش های بازدید کنندگان پاسخ دهد. 
تا 15 اسفندماه نیز علاقمندان به هنرهای تجسمی و همچنین گروه های دانشجویی و دانش آموزی این امکان را دارند تا به صورت رایگان از این آثار دیدن کنند.
امسال بخش طوبای زرین یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در 10 رشته هنری شامل عکاسی، مجسمه، گرافیک، تصویرسازی، کارتون و کاریکاتور، هنرهای جدید، نقاشی، سرامیک، نگارگری، خوشنویسی مجموعا ‏604 اثر از 485 هنرمند را در معرض دید علاقمندان قرار داده است. 
ساعت بازدید از نمایشگاه از روزهای شنبه تا پنجشنبه ساعت 10 تا 20 و روزهای جمعه از ساعت 15 تا 20 است.
یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با دبیری ابراهیم حقیقی تا 15 اسفندماه برپاست. در این ‏جشنواره سید امیر ‏سقراطی دبیری هنری و محسن سلیمانی دبیری اجرایی را ‏عهده دار ‏هستند.‏
تاریخ خبر:  1397/12/05